מטאטא הפלא, איפה היית כל חיי?

כשחבר סיפר לי על התגלית ששינתה את חייו ונקראת מטאטא הפלא, חשבתי שקרה אחד משני דברים – הוא איבד את שפיותו והחל להזות דברים או שאיבד את שפיותו והחל להזות דברים. מעבר לזה שחלק עיקרי מהחברות שלנו מבוסס על חוסר האהבה שלנו (בלשון המעטה) לניקיון, הוא ואני אנשים די פשוטים. יש לנו מגבונים לחים בשביל האבק, מטאטא מרוט (בטוח לא פלאי בשום צורה), סמרטוט רצפה שראה ימים יפים יותר לפני כעשור ודלי מחורץ. בסמרטוט אנחנו גם כמעט ולא משתמשים. בשביל מה יש מגבונים לחים? בכל אופן, כאשר קיבלתי ממנו את השיחה הנרגשת הזאת, אתם יכולים להבין למה הייתה תמיהתי כה גדולה.

אחרי חקירה קצרה הבנתי על מה מדובר. עדיין נותרתי מעט סקפטית אבל ההתרגשות בקולו החלה לשכנע אותי. הרי אני יודעת עם מי יש לי עסק. אם הוא מתרגש ככה ממטאטא, אז יש כאן משהו שמצריך תשומת לב מיוחדת, ללא ספק. כמעט ולא הצלחתי לעמוד בפני הפצרותיו להגיע אליו “עכשיו עכשיו עכשיו ברגע זה” אבל לבסוף קבענו למחרת – הייתי צריכה להתכונן נפשית לקראת זה. בעיקר, הכנתי את עצמי להתאכזב.

הוא ואני, בתור שונאי ניקיון מושבעים, ניסינו לא מעט גאדג’טים, מכשירים, כלים ואביזרים שהבטיחו לנו במתק שפתיים ש”הקץ למאמץ” וש”מעכשיו כיף לנקות” ואף לא פעם אחת ההבטחות הללו קויימו. תמיד התאכזבנו ופינות הבית, המחסן והמזווה ערמו בתוכם עוד ועוד כלים ומכשירים אשר איש לא עושה בהם כל שימוש. לפיכך, החלטתי שעל אף ההתרגשות בקולו, אני מכינה את עצמי לאכזבה עמוקה.

למחרת הגעתי אליו כפי שקבענו והוא פתח לי את הדלת נרגש, כבר מחזיק את המטאטא בידו, שחייבת להודות שהיה נראה מבטיח למדי. למודת ניסיון הזכרתי לעצמי שרוב המכשירים שנרכשו בעבר ונזרקו במחסן נראו נוצצים ומבטיחים. “נו, קדימה”, אמרתי לו בהתרסה, ” תראה לי את הכי טוב שלך”. ואז, קרא הפלא. יותר נכון, קרה מטאטא הפלא.

פרסום:

כל כך פשוט! איך לא חשבו על זה קודם? איפה היה מטאטא הפלא כל חיי?? אתם בטח תוהים איך מקיצוניות אחת הגעתי לאחרת, אז אני אסביר. המכשיר פשוט עובד. יש לו מנגנון חכם והגיוני למדי שמשלב את פעולת הגריפה של השערות יחד עם פעולת האיסוף. מעבר לזה שזה פשוט מתבצע באופן מוצלח והלכלוך (סוגים שונים אגב, כמו רסיסי זכוכית, השערות של פנסח החתול השמן של הבית ופירורים דביקים של עוגה שהפלתי מהצלחת) פשוט נאסף במלואו או לפחות בצורה מקסימלית ישר אל תוך היעה שכבר מגיע מובנה כחלק מהמטאטא!

זה אפילו לא הכל. הדברים הנפלאים ביותר במטאטא הפלא, זה שהוא גם נכנס לכל פינה קשה עקב הצורה העגלגלה שלו, לא מצריך סוללות או חשמל וגם לא מצריך התכופפות. אני חוזרת – לא צריך להתכופף יותר. המטאטא מגיע עם מוט יציב בעל ידית נוחה באורך 130 ס”מ ושתי מברשות עגולות שמסתובבות כל הזמן ופשוט אוספות כל מה שאתם לא רוצים על הרצפה אל תוך היעה. זהו. הוא ידידותי לסביבה, מתאים לכל רצפה וחוסך זמן ומאמץ. לא יכולתי להתווכח והפעם ידעתי שזו לא הזיה – זהו אכן, מטאטא פלא.

דלי הפלא, הגאדג’ט שיבריק לכם את הבית

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments