5 שימושים יעילים בשקיות ואקום

הן אולי לא נכנסות לקטגוריה של גאדג’טים טכנולוגיים, אבל הן נמצאות בשימוש נרחב בתעשיות רבות, הן פשוטות לשימוש ולא צריך יום לימודים ארוך כדי להנות מכל היתרונות שלהן – שקיות ואקום. היום נגלה לכם איך שקיות ואקום יכולות לשמש אתכם, ואספנו כמה רעיונות שבטח ידהימו גם אתכם…אותנו הם תפסו לא מוכנים והשאירו אותנו פעורי פה.

הסוד של שקיות ואקום הוא בפשטות

יש להניח שלא הקדשתם יותר מדי מחשבה לשקיות ואקום, בטח אם אין לכם שקיות כאלו בבית או במקום העבודה. אבל שקיות ואקום הן אחד הדברים הכי שימושיים שאתם יכולים להחזיק לידכם. השימושיות שלהן היא פועל יוצא וישיר של התכונות שלהן – הן חזקות, הן אטומות, הן מבודדות ומשמרות, הן פשוטות לתפעול והן הדבר הכי שימושי שיכול להיות לכם בבית. לא מאמינים לנו? הנה כמה שימושים בשקיות ואקום שבטם לא חשבתם עליהם.

שימוש #1: אחסון בגדי חורף בשקיות ואקום גדולות

מי לא מכיר את זה, הריטואל השנתי והסיזיפי של החלפת בגדי חורף בקיץ ולהפך, בחילופה של כל עונה. זה קורה לפחות פעמיים בשנה: אנחנו מוצאים את הבגדים של העונה מהארון, מכבסים, מקפלים, דוחפים בקופסאות ומעלים לבוידעם ולארונות האחסון. בחלוף העונה אנחנו חוזרים לבוידעם מורידים שוב את בגדי העונה, מכבסים, מגהצים וחוזר חלילה במעגל אינסופי.

איך שקיות ואקום יכולות לעזור במקרים האלו? הן יכולות לעזור מאוד. הן מאפשרות לנו לאחסן יותר בגדים בפחות שטח אחסון. הן שומרות על הבגדים שלנו מפני עש, מעופפים ומזיקים, הן שומרות על ריח הכביסה במשך זמן רב והן גם שומרות על הבגדים ישרים ומגוהצים. אם תשתמשו בשקיות הואקום החלפות הבגדים בכל עונה תהיה הרבה יותר קלה ופשוטה, וגם יהיה לכם הרבה מקום פנוי לאחסון.

פרסום:
בגדי חורף
איחסון בגדי חורף

שימוש #2: שקיות ואקום קטנות לאחסון אוכל

כפי שציינו קודם לכן, אחת התכונות הבולטות של שקיות הואקום הן יכולות הבידוד והאיטום שלהן. ואלו בדיוק התכונות שהופכות את השקיות האלו ל-MUST במטבח. הן שומרות היטב על האוכל בין אם אתם מאחסנים אוכל במקרר או במזווה. הסגירה ההרמטית שלהן מבטיחה לנו שלא יכנס אוויר מיותר או חיות בלתי רצויות, ואם תתבוננו היטב בשפים הכי נחשבים בעולם, תגלו ששקיות ואקום לאחסון ושימור אוכל נמצאות בכל מטבח של כל מסעדה.

אבל לא צריך להיות שף נחשב כדי להנות מהן, גם אתם יכולים לאחסן בהן אוכל לרבות אוכל שפתחתם כמו שקיות חטיפים, אפשר לשמור בהן דגים, בשר, מוצרי חלב ובעצם כמעט כל מזון שדורש שימור ארוך טווח.

שימוש #3: שקיות ואקום גדולות וקטנות לחופשות וטיסות

אם אתם מחפשים פתרונות אחסון יעילים לטיסות ולחופשות, אז שקיות ואקום הן ללא ספק הפתרון עבורכם. בשקיות הואקום הגדולות אני אורזת בגדים לטיסותש מצמצמות  את הנפח הבגדים וזה יתרון גדול כאשר מארגנים מזוודה לטיסה.

בנוסף, אני אורזת את הפרפומריה שלי בשקיות ואקום קטנות כי כך המוצרים נשמרים היטב, לא נשפכים וגם לא זולגים. שמפו, קרמים, איפור, אביזרי הגילוח של בעלי – כל אלו ארוזים בשקיות ואקום ואני מצליחה להכפיל את תכולת המזוודה בכל נסיעה או חופשה.

חופשה בחו"ל
שקיות ואקום – פתרון אחסון יעיל לטיסות ולחופשות

שימוש #4: שקיות ואקום בגננות

שקיות ואקום יכולות להיות נכס לא רק כאשר רוצים לאחסן בגדים, מוצרי טואלטיקה או אוכל. בשנים האחרונות הן נמצאות בשימוש נרחב גם בחקלאות וגם בקרב גננים חובבים, כמוני. במקום לזרוק את הזרעים העודפים שיש לי בתום עונת השתילה, אני שמה אותם בתוך שקית ואקום אטומה ומשתמשת בהם בעונת השתילה הבאה. וכך אני חוסכת כסף על קניה בכל עונה של זרעים חדשים לפרחי הגינה.

שימוש #5: אחסון כלי כסף ותכשיטים

נקנח בשימוש אחרון בשקיות הואקום – אחסן כלי כסף ותכשיטים. עם הזמן תכשיטים וחפצים העשויים מכסף, נחושת או מברונזה מאבדים מן הברק שלהם ואם לא מטפלים בהם היטב מופעים כל מני כתמים. בדיוק מסיבה זו אני מאחסנת כלי כסף, נחושת או ברונזה בשקיות ואקום. הן משמרות את המראה הזוהר ומבריק ואוטמות היטב מפני כניסת אוויר, המחולל העיקרי של קורוזיה.  

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments