Volcano וופורייזר, שימושים רבים לו

Volcano וופורייזר ידוע כמכשיר האידוי המוביל בעולם, והוא בולט באיכותו ביחס לוופורייזרים הקיימים כיום. הוולקנו וופורייזר מספק לנו שליטה כמעט מוחלטת בטמפרטורות ובזרימת האוויר ובשל איכותו הוולקנו וופורייזר גם יקר יותר מוופורייזרים אחרים, לכן גם לא תתפלאו בוודאי לקרוא שיש המכנים את ה- Volcano המרצדס בנץ’ של הוופורייזרים. זאת מאחר ומכשיר אידוי זה נמצא בחזית הטכנולוגיה, הוא סמל לאיכות ומילה נרדפת ליעילות.

חברת Storz & Bickel

ה – Volcano וופורייזר מיוצר על ידי חברה גרמנית שמתמחה בטכנולוגיית אידוי,  Storz & Bickel שמה. החברה מייצרת את המכשיר האולטימטיבי לאידוי כשהיא מציגה ומשלבת את הטכנולוגיות האחרונות והחדשניות ביותר, והיא עושה זאת במשך שנים. מבין סדרת מוצרי החברה – הוולקנו וופורייזר הוא הפופולרי והנמכר ביותר.

אידוי שמנים עם ה – Volcano וופורייזר

הוולקנו מגיע עם כלים, ביניהם: שקיות, שסתום, פיות ועוד, והוא מושלם לאידוי שמנים אתריים ועשבי תיבול. הוולקנו מחמם את השמנים בעוצמה שנקבע, האדים ממלאים את השקית (או הבלון) שמחובר לבסיס הוופורייזר. לאחר שהאוויר ממלא את הבלון/השקית, מנתקים אותה ואפשר לשאוף וליהנות מאדי השמנים לאורך זמן.

לא רבים יודעים זאת, אך הוולקנו יעיל לא רק כאשר רוצים לאדות שמנים אתריים הוא גם הפתרון האידאלי כאשר רוצים לאדות תבלינים, תמציות פרחים, צמחים וכן תבלינים. על כן הוא כל כך מתאים לארומתרפיה.

פרסום:

אך שימו לב, חימום יתר או חימום לא מספיק עלול לחבל בארומה של חומרים מסוימים. אבל בדיוק כאן עולה יתרונו הברור של הוולקנו. הוא מעניק לנו אפשרות לשלוט באופן טוטאלי בדרגות החימום ומונע מאתנו מלהגיע למצבים של חימום יתר או חימום לא מספיק.

אידוי קנאביס רפואי

בנוסף, רבים משתמשים בוולקנו דווקא לאידוי קנאביס, וגם כאן יש לוולקנו וופורייזר יתרון גדול: הוא מאפשר לצרכני הקנאביס לצרוך אך ורק את אדי הקנאביס, מבלי לשאוף תוצרי שריפה מזיקים כפי שקורה בעישון. יתרה מכך, בקנדה אישרה הממשלה את השימוש בוולקנו וופורייזר למטופלי קנאביס רפואי ונכון להיום, מטופלים שרוצים להשתמש בוולקנו וופורייזר לאידוי קנאביס, מקבלים החזר מחברת הביטוח הרפואי שלהם ומשרד הבריאות הקנדי רואה במכשיר האידוי כלי רפואי לכל דבר ועניין.

הוולקנו נכנס למטבחי השפים הגדולים בעולם

גם שפים מודרניים שמתמחים בגסטרונומיה מולקולרית משתמשים תדיר בוולקנו וופורייזר. הם עושים שימוש בטכניקה מיוחדת לבישול ונעזרים בוולקנו כדי להוציא ולמקסם את הטעמים והניחוחות הטבעיים שמצויים במזון מסוים, בתבלין מסוים או עשבי תיבול ספציפיים.

לא בכדי יש לוולקנו וופורייזר תרומה לכל כך הרבה תחומים: הוא מאפשר לנו ליהנות מאידוי בטוח יותר, בריא יותר ושומר על טוהר החומר שאותו אנחנו מאדים. כפי שאמרנו, הוולקנו אמנם עולה יותר מכל וופורייזר אחר שנמצא היום בשוק אך הוא גם מציע יותר מכל וופורייזר אחר.

התכונות המדהימות שלו והייחודיות שלו מבדילות אותו וממצבות אותו בראש ויש לו מאפיינים שלא ניתן למצוא בשום מכשיר אידוי אחר. בין אם אתם רוצים לאדות שמנים לארומתרפיה, בין אם אתם מחפשים פתרון בריא לאידוי קנאביס רפואי ובין אם אתם עוסקים בקולינריה מולקולרית, ה – Volcano וופורייזר יספק לכם את המענה הטוב ביותר!

וולקנו וופורייזר, כך עשירי העולם צורכים היום קנאביס

סיגריה אלקטרונית – לאנשים שאיכפת להם מעצמם

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments